弊社のIT業で経験豊富な専門家たちが正確で、合理的なSAP C-BOSUP-90認証問題集を作り上げました。 弊社の勉強の商品を選んで、多くの時間とエネルギーを節約こともできます。
SAPのC-BOSUP-90認証試験を選んだ人々が一層多くなります。C-BOSUP-90試験がユニバーサルになりましたから、あなたはJPexam のSAPのC-BOSUP-90試験問題と解答¥を利用したらきっと試験に合格するができます。それに、あなたに極大な便利と快適をもたらせます。実践の検査に何度も合格したこのサイトは試験問題と解答を提供しています。皆様が知っているように、JPexamはSAPのC-BOSUP-90試験問題と解答を提供している専門的なサイトです。
JPexamはSAPのC-BOSUP-90認定試験に受かりたい各受験生に明確かつ顕著なソリューションを提供しました。当社はSAPのC-BOSUP-90認定試験の詳しい問題と解答を提供します。当社のIT専門家が最も経験と資格があるプロな人々で、我々が提供したテストの問題と解答は実際の認定試験と殆ど同じです。これは本当に素晴らしいことです。それにもっと大切なのは、JPexamのサイトは世界的でC-BOSUP-90試験トレーニングによっての試験合格率が一番高いです。
試験番号:C-BOSUP-90問題集
試験科目:SAP Certified Support Associate - Incident Management with SAP BusinessObjects
最近更新時間:2014-04-11
問題と解答:全80問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。
進歩を勇敢に追及する人生こそ素晴らしい人生です。未来のある日、椅子で休むとき、自分の人生を思い出したときに笑顔が出たら成功な人生になります。あなたは成功な人生がほしいですか。そうしたいのなら、速くJPexamのSAPのC-BOSUP-90試験トレーニング資料を利用してください。これはIT認証試験を受ける皆さんのために特別に研究されたもので、100パーセントの合格率を保証できますから、躊躇わずに購入しましょう。
現在の仕事に満足していますか。自分がやっていることに満足していますか。自分のレベルを高めたいですか。では、仕事に役に立つスキルをもっと身に付けましょう。もちろん、IT業界で働いているあなたはIT認定試験を受けて資格を取得することは一番良い選択です。それはより良く自分自身を向上させることができますから。もっと大切なのは、あなたもより多くの仕事のスキルをマスターしたことを証明することができます。では、はやくSAPのC-BOSUP-90認定試験を受験しましょう。この試験はあなたが自分の念願を達成するのを助けることができます。試験に合格する自信を持たなくても大丈夫です。JPexamへ来てあなたがほしいヘルパーと試験の準備ツールを見つけることができますから。JPexamの資料はきっとあなたがC-BOSUP-90試験の認証資格を取ることを助けられます。
購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/C-BOSUP-90_exam.html
NO.1 What is the recommended way to progress a message that is difficult to clarify?
A. Escalate the message immediately to a more senior support consultant.
B. Ask the client to provide screenshots and request information point by point.
C. Change the message status to Customer Action and tell the client that you cannot do much
until more information is provided.
D. Force the client to close the message and open a new one that is clearer.
Answer: B
SAP C-BOSUP-90 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90練習問題
NO.2 What can the processor use in the Service Desk for message processing? (Choose two)
A. CRM_DNO_MONITOR transaction within SAP GUI
B. Transaction INCMAN
C. Business Process Monitoring Work Center
D. Incident Management Work Center
Answer: A,D
SAP C-BOSUP-90 C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90
NO.3 What is the characteristic of a system when defined as a subset of the installation in SAP
systems?
(Choose two)
A. A system corresponds to production, test AND development environment.
B. A system is identified using a system ID.
C. One system can be a child to multiple installations.
D. A system corresponds to either production, test OR development environment.
Answer: B,D
SAP C-BOSUP-90問題集 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90
NO.4 What characterizes On the Job Enablement sessions?
A. They are workshops coordinated by the Partner Services Adviser (PSA).
B. They are open workshops.
C. They are not available to Channel partners.
D. They are chargeable add-ons.
Answer: A
SAP C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90認定証
NO.5 What is Product Support Hierarchy in SAP environment? (Choose two)
A. It is an instrument in organization and reporting within Product Support.
B. It defines the maintenance pricing level.
C. It is a view on the Application Component Hierarchy.
D. It is part of the Service Level Agreement.
Answer: A,C
SAP C-BOSUP-90認定資格 C-BOSUP-90認定証
NO.6 As an SAP partner you have implemented SAP Solution Manager.
Which of the following statements reflects the requirements with regards to SAP Solution
Manager installation on the customer site?
A. Customers do not require their own SAP Solution Manager installation.
B. Customers require their own installation of SAP Solution Manager.
C. Customers and partner need to have SAP Solution Manager clustered.
D. Customers need to install SAP Solution Manager and the partner needs to connect to it.
Answer: A
SAP C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90認定資格 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90練習問題
NO.7 You receive a customer message where several issues are reported.
What will be your next step?
A. Ask the customer to create one message per issue.
B. Ask your colleagues for processing this message.
C. Solve all issues in the message, because it is beneficial for customers to report several issues in
one message.
D. Start message processing without contacting the customer.
Answer: A
SAP参考書 C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90問題集 C-BOSUP-90練習問題
NO.8 What type of reports can be produced with SAP EarlyWatch Alert?
A. Reports exclusively with graphics
B. Reports with animations
C. Reports with or without graphics
D. Reports exclusively without graphics
Answer: D
SAP練習問題 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90認証試験
NO.9 What does priority in incident management mean?
A. It is an attribute of the customer's system.
B. It is an attribute that characterizes the urgency of an issue.
C. It is an attribute of the Service Desk.
D. It defines the importance of the customer for SAP.
Answer: B
SAP C-BOSUP-90 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90
NO.10 The customer has an error that can be reproduced on their system.
How do you proceed to investigate this issue?
A. The customer is no longer entitled to support since they have caused a fault in the system.
B. Ask the customer to use a different system since this installation is experiencing issues.
C. Ask the customer to document the workflow step by step so that you can attempt to
reproduce the issue on your internal system.
D. The customer's system has the fault therefore you only need to use their system for further
investigation and testing.
Answer: C
SAP認定試験 C-BOSUP-90 C-BOSUP-90練習問題 C-BOSUP-90
JPexamは最新の000-784問題集と高品質の642-874問題と回答を提供します。JPexamのMSC-321 VCEテストエンジンとC_TFIN52_66試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のMSC-431 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。
没有评论:
发表评论