2014年2月16日星期日

Avaya 132-S-100試験の認証資格を逃さないで

あなたの目標はとても高いですから、あなたに色々なヘルプをあげられる資料が必要です。JPexam Avayaの132-S-100試験問題集はあなたが自分の目標を達成することを助けられます。JPexam Avayaの132-S-100問題資料は高度に認証されたIT領域の専門家の経験と創造を含めているものです。当社の製品は、すべての可能性のある問題を試させられます。受験生の皆様に問題の100パーセント真実な解答を提供することを保証します。

JPexamは実環境であなたの本当のAvaya 132-S-100試験に準備するプロセスを見つけられます。もしあなたが初心者だったら、または自分の知識や専門的なスキルを高めたいのなら、JPexamのAvayaの132-S-100問題集があなたを助けることができ、一歩一歩でその念願を実現することにヘルプを差し上げます。JPexamのAvayaの132-S-100は試験に関する全ての質問が解決して差し上げられます。それに一年間の無料更新サービスを提供しますから、JPexamのウェブサイトをご覧ください。

試験番号:132-S-100問題集
試験科目:Avaya Sales Certification Specialist
最近更新時間:2014-02-16
問題と解答:全49問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

JPexamの132-S-100問題集には、PDF版およびソフトウェア版のバージョンがあります。それはあなたに最大の利便性を与えることができます。いつでもどこでも問題を学ぶことができるために、あなたはPDF版の問題集をダウンロードしてプリントアウトすることができます。そして、ソフトウェア版の132-S-100問題集は実際試験の雰囲気を感じさせることができます。そうすると、受験するとき、あなたは試験を容易に対処することができます。

あなたはまだ何を待っているのですか。機会が一回だけありますよ。いまAvayaの132-S-100試験問題のフルバージョンを取ることができます。JPexamというサイトをクッリクしたらあなたの願いを果たせます。あなたが最も良いAvayaの132-S-100試験トレーニング資料を見つけましたから、JPexamの問題と解答を安心に利用してください。きっと試験に合格しますよ。

この情報の時代には、IT業界にとても注目され、この強い情報技術業界にIT人材が得難いです。こうしてAvaya認定試験がとても重要になります。でも、この試験がとても難しくてIT者になりたい方が障害になっています。

IT業種のAvayaの132-S-100認定試験に合格したいのなら、JPexam Avayaの132-S-100試験トレーニング問題集を選ぶのは必要なことです。Avayaの132-S-100認定試験に受かったら、あなたの仕事はより良い保証を得て、将来のキャリアで、少なくともIT領域であなたの技能と知識は国際的に認知され、受け入れられるです。これも多くの人々がAvayaの132-S-100認定試験を選ぶ理由の一つです。その理由でこの試験はますます重視されるになります。JPexam Avayaの132-S-100試験トレーニング資料はあなたが上記の念願を実現することを助けられるのです。JPexam Avayaの132-S-100試験トレーニング資料は豊富な経験を持っているIT専門家が研究したもので、問題と解答が緊密に結んでいますから、比べるものがないです。高い価格のトレーニング授業を受けることはなくて、JPexam Avayaの132-S-100試験トレーニング資料をショッピングカートに入れる限り、我々はあなたが気楽に試験に合格することを助けられます。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/132-S-100_exam.html

NO.1 .A key capability of Avaya's IP Telephony solutions is to extend customer announcements,
voicemail greetings, and other applications from the core to the branches, enabling _____.
A. A higher TCO
B. Branch office managers to maintain and administer their own communications systems
C. Consistent user experiences
D. Each user to have a different, customized experience
Answer: C

Avaya練習問題   132-S-100   132-S-100認証試験   132-S-100

NO.2 .Which enterprise is defined by having over 1000 users, mulitple locations, are often multinational,
and have complex business models?
A. Very-small-sized
B. Small-sized
C. Mid-sized
D. Large-sized
Answer: D

Avaya練習問題   132-S-100   132-S-100

NO.3 .Who determines the maintenance renewal strategy when a Partner has previously sold a
maintenance agreement to a non Global / US Named Account? (Choose two.)
A. The Avaya Direct team owns the maintenance renewal strategy.
B. The Avaya Telesales team owns the maintenance renewal strategy.
C. The end-user customer.
D. The Partner owns the maintenance renewal strategy, which may include a Channel Service
Agreement, Partner Support Service / Joint Service Delivery, or Wholesale Maintenance.
Answer: C,D

Avaya   132-S-100   132-S-100練習問題   132-S-100   132-S-100

NO.4 .Which are the three basic functions of the Communication Manager Software?
A. PBX functionality,Contact Center functionality, Mobility Server
B. PBX functionality, Mobility Server, IPSoftphone
C. Mobility Server,Contact Center functionality, DoS Protection Server
D. Contact Center functionality, PBX functionality, SIP Enablement
Answer: A

Avaya   132-S-100   132-S-100   132-S-100

NO.5 .Avaya will have direct resources assigned for primary coverage for which two of the following
account types? (Choose two.)
A. Non Global / US Named
B. US Named
C. Global
D. All account types
Answer: B,C

Avaya   132-S-100参考書   132-S-100過去問   132-S-100認定証   132-S-100

NO.6 .SIP is a key enabler of intelligent communications because it allows for monitoring of _____.
A. Presence
B. Metrics
C. Call volume
D. Process
Answer: A

Avaya認証試験   132-S-100認定試験   132-S-100認定証

NO.7 .Partners selling to Global Accounts at the Avaya Direct Account Team's invitation must sell which
of the following?
A. Avaya Services only
B. Avaya products only
C. Avaya content for both products and services where Avaya has an applicable offer
D. Any products or services they choose
Answer: C

Avaya認定資格   132-S-100参考書   132-S-100   132-S-100   132-S-100認定証

NO.8 .Which is NOT a common business problem addressable by Avaya's IPT solutions?
A. Inability to get the appropriate parties together to make decision
B. Inability to communicate during a major business interruption
C. Multiple disparate systemsthat are expensive to maintain
D. Disconnected branch offices
Answer: A

Avaya   132-S-100   132-S-100   132-S-100認証試験   132-S-100認定資格

NO.9 .A business process consists of a set of steps that an organization typically uses to execute daily
business and is _____.
A. Measurable using Key Process Indicators
B. Measurable using Key Performance Indicators
C. Measurable using Key Process Instances
D. Measurable using Key Primary Indicators
Answer: A

Avaya認定証   132-S-100認定証   132-S-100認証試験   132-S-100

NO.10 .In the Contact Center portfolio, how does Avaya solve this customer problem: Inability to make
good decisions on behalf of customers and to provide personalized customer service?
A. Access to actionable customer data through a single database and reporting platform
B. Ability to extend applications outward through the enterprise
C. Access convenient communications capabilities to find and reach people more effectively
D. Best practice use of technology
Answer: A

Avaya認証試験   132-S-100認定証   132-S-100   132-S-100   132-S-100過去問

JPexamは最新の70-463問題集と高品質のC_TSCM62_65問題と回答を提供します。JPexamの000-587 VCEテストエンジンとHP2-N35試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の70-687 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/132-S-100_exam.html

没有评论:

发表评论