2014年2月18日星期二

最新なHPのHP2-E18認定試験の問題集

IT技術の急速な発展につれて、IT認証試験の問題は常に変更されています。したがって、JPexamのHP2-E18問題集も絶えずに更新されています。それに、JPexamの教材を購入すれば、JPexamは一年間の無料アップデート・サービスを提供してあげます。問題が更新される限り、JPexamは直ちに最新版のHP2-E18資料を送ってあげます。そうすると、あなたがいつでも最新バージョンの資料を持っていることが保証されます。JPexamはあなたが試験に合格するのを助けることができるだけでなく、あなたは最新の知識を学ぶのを助けることもできます。このような素晴らしい資料をぜひ見逃さないでください。

人々はそれぞれ自分の人生計画があります。違った選択をしたら違った結果を取得しますから、選択は非常に重要なことです。JPexamのHPのHP2-E18試験トレーニング資料はIT職員が自分の高い目標を達成することを助けます。この資料は問題と解答に含まれていて、実際の試験問題と殆ど同じで、最高のトレーニング資料とみなすことができます。

JPexamは認定で優秀なIT資料のウエブサイトで、ここでHP HP2-E18認定試験の先輩の経験と暦年の試験の材料を見つけることができるとともに部分の最新の試験の題目と詳しい回答を無料にダウンロードこともできますよ。弊社のIT技術専門家たち は質が高い問題集と答えを提供し、お客様が合格できるように努めています。

弊社は君の試験に合格させるとともにまた一年の無料の更新のサービスも提供し、もし試験に失敗したら全額で返金いたします。しかしその可能性はほとんどありません。弊社は100%合格率を保証し、購入前にネットでダウンロードしてください。

HPのHP2-E18認定試験に受かるためにがんばって勉強していれば、JPexamはあなたにヘルプを与えます。JPexam が提供したHPのHP2-E18問題集は実践の検査に合格したもので、最も良い品質であなたがHPのHP2-E18認定試験に合格することを保証します。

試験番号:HP2-E18問題集
試験科目:HP Service Sales Consultant
最近更新時間:2014-02-18
問題と解答:全66問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/HP2-E18_exam.html

NO.1 How can HP ProLiant Services help reduce a customer's overall cost? (Select three.)
A. protects business data
B. minimizes the risk of downtime
C. results in 80% less deployment costs
D. optimizes power management in the IT environment
E. decreases IT maintenance and improves operational efficiency
Answer: B,C,E

HP練習問題   HP2-E18認証試験   HP2-E18   HP2-E18過去問

NO.2 HP currently employs how many service professionals in how many countries worldwide?
A. less than 49,000 in 70 countries
B. more than 69,000 in 150 countries
C. more than 69,000 in 170 countries
D. more than 96,000 in 150 countries
Answer: C

HP問題集   HP2-E18参考書   HP2-E18

NO.3 Which service is bundled with VMware licenses?
A. no service is bundled
B. 9x5 support
C. 24x7 support
D. HP Installation and Startup Service
Answer: B

HP   HP2-E18   HP2-E18認定試験   HP2-E18

NO.4 When justifying the investment in services to a customer, which response is considered a best practice?
A. Provide lots of industry examples of where HP is number one.
B. Ensure that the customer understands all of the features of the servicesbeing offered.
C. Only include services in the sales cycle once the customer has decidedon the hardware and software
solution.
D. Take a solutions selling approach to assure that the relationship betweenbusiness goals and the
impact of IT on those goals is understood.
Answer: D

HP認定証   HP2-E18認定証   HP2-E18参考書

NO.5 What is the best question to open a dialogue with a customer that is in a changing IT environment?
A. How do you staff for special projects?
B. Ideally, how many additional staff do you plan to recruit?
C. What kind of changes is the business asking you to make?
D. What are your plans to achieve the next level of availability?
Answer: C

HP   HP2-E18   HP2-E18認定試験

NO.6 Which services are included in the Virtualization Services portfolio? (Select three.)
A. education
B. data migration
C. telephone support
D. performance assessment E. capacity planner assessment
Answer: A,C,E

HP認証試験   HP2-E18   HP2-E18   HP2-E18練習問題   HP2-E18認証試験

NO.7 Why would you suggest the HP Mission Critical and Proactive Services to your customers?
A. They are high-cost services and will help you meet your numbers.
B. It is the only way you will meet the new Penetration Rate Index (PRI)commitment.
C. They are a way of guaranteeing that a customer never has any moreunplanned downtime.
D. They can help reduce a customer's exposure and vulnerability and protectagainst costly downtime
risks.
Answer: D

HP認証試験   HP2-E18過去問   HP2-E18   HP2-E18認証試験   HP2-E18   HP2-E18認証試験

NO.8 Where do HP Education Services belong within the Business Critical Server (BCS) support services
portfolio?
A. referral services
B. premium services
C. value-added services
D. basic support services
Answer: C

HP認定証   HP2-E18認定資格   HP2-E18   HP2-E18認定証

NO.9 Which statement best describes a customer benefit of choosing HP Proactive Essentials Services?
A. provides a tailor-made service for the customer
B. decreases outages caused by software defects
C. provides cost-effective management with ongoing advice
D. keeps the hardware and software running and maintains IT availabilityobjectives
Answer: B

HP   HP2-E18過去問   HP2-E18   HP2-E18認定試験

NO.10 When is the best time to position HP Deployment Services to your customer?
A. at the start of the sales process that involves new hardware
B. after new hardware is delivered and the customer experiences technicaldifficulties
C. during the configuration process when HP Installation Services are addedto the order
D. after a hardware order is finalized and the customer starts to plandeployment activities
Answer: A

HP   HP2-E18問題集   HP2-E18

JPexamは最新のC4120-783問題集と高品質のHP2-B105問題と回答を提供します。JPexamの000-N45 VCEテストエンジンとJN0-730試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の700-104 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/HP2-E18_exam.html

没有评论:

发表评论