2014年3月31日星期一

Avaya 132-S-712-2認定試験に関連する最も優秀な問題集

JPexamにIT業界のエリートのグループがあって、彼達は自分の経験と専門知識を使ってAvaya 132-S-712-2認証試験に参加する方に対して問題集を研究続けています。君が後悔しないようにもっと少ないお金を使って大きな良い成果を取得するためにJPexamを選択してください。JPexamはまた一年間に無料なサービスを更新いたします。

JPexamの商品は100%の合格率を保証いたします。JPexamはITに対応性研究続けて、高品質で低価格な問題集が開発いたしました。JPexamの商品の最大の特徴は20時間だけ育成課程を通して楽々に合格できます。

試験番号:132-S-712-2問題集
試験科目:Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam
最近更新時間:2014-03-31
問題と解答:全62問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

JPexamのAvayaの132-S-712-2試験トレーニング資料は必要とするすべての人に成功をもたらすことができます。Avayaの132-S-712-2試験は挑戦がある認定試験です。現在、書籍の以外にインターネットは知識の宝庫として見られています。JPexam で、あなたにあなたの宝庫を見つけられます。JPexam はAvayaの132-S-712-2試験に関連する知識が全部含まれていますから、あなたにとって難しい問題を全て解決して差し上げます。

JPexamのAvayaの132-S-712-2認証試験について最新な研究を完成いたしました。無料な部分ダウンロードしてください。きっと君に失望させないと信じています。最新Avayaの132-S-712-2認定試験は真実の試験問題にもっとも近くて比較的に全面的でございます。

132-S-712-2認定試験の準備を完了したのですか。試験を目前に控え、自信満々と受験することができますか。もしまだ試験に合格する自信を持っていないなら、ここで最高の試験参考書を推奨します。ただ短時間の勉強で試験に合格できる最新の132-S-712-2問題集が登場しました。この素晴らしい問題集はJPexamによって提供されます。

JPexam Avayaの132-S-712-2試験問題集は完全な無制限のダンプが含まれていますから、JPexamを利用したら気楽に試験に受かることができます。製品検定合格の証明書あるいは他の人気がある身分検定によって、JPexam Avayaの132-S-712-2試験トレーニング資料の長所を完璧に見せることができます。依頼だけでなく、指導のことも最高です。JPexam Avayaの132-S-712-2試験トレーニング資料に含まれている問題と解答を利用して、Avayaの132-S-712-2認定試験に合格することができます。

我々は全て平凡かつ普通な人で、時には勉強したものをこなしきれないですから、忘れがちになります。 JPexamのAvayaの132-S-712-2試験トレーニング資料を見つけたら、これはあなたが購入しなければならないものを知ります。JPexamはあなたが楽に試験に合格することを助けます。JPexamを信頼してください。どんなに難しい試験でも、JPexamがいるのなら、大丈夫になります。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/132-S-712-2_exam.html

NO.1 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya練習問題   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.2 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya認定資格   132-S-712-2問題集   132-S-712-2過去問

NO.3 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2認証試験   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.4 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   132-S-712-2認証試験   132-S-712-2過去問   132-S-712-2認定証

NO.5 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya   132-S-712-2練習問題   132-S-712-2認定試験   132-S-712-2   132-S-712-2参考書

NO.6 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2認定証   132-S-712-2認定資格   132-S-712-2問題集

NO.7 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya   132-S-712-2過去問   132-S-712-2過去問   132-S-712-2認定証   132-S-712-2認証試験

NO.8 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya認定証   132-S-712-2   132-S-712-2認定試験   132-S-712-2練習問題

NO.9 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya問題集   132-S-712-2認証試験   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.10 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   132-S-712-2練習問題   132-S-712-2   132-S-712-2認証試験

JPexamは最新のHP2-E59問題集と高品質の000-N45問題と回答を提供します。JPexamの700-501 VCEテストエンジンと000-N37試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の00M-622 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/132-S-712-2_exam.html

没有评论:

发表评论